27. 10. 2021
Městský úřad Vizovice spouští pro občany, kteří si potřebují vyřídit své záležitosti v agendě občanských průkazů, cestovních doklad, řidičských průkazů a evidenci vozidel elektronický rezervační systém.
Rezervační systém umožní občanům počínaje dnem 1. 11. 2021 rezervaci konkrétního data a času, ve který se pro vyřízení své věci na Městský úřad ve Vizovicích ve výše uvedených agendách dostaví. Rezervace přinese zkrácení čekací doby a rovněž omezí kontakt občanů s jinými osobami na chodbách úřadu, který není za současné epidemiologické situace žádoucí.
Odkaz na rezervační systém je k dispozici na webových stránkách města Vizovice www.vizovice.eu, a to přímo na úvodní stránce webu. Po rozkliknutí odkazu s názvem REZERVAČNÍ SYSTÉM se zobrazí další odkazy, a to na návod pro rezervaci termínu a rovněž odkazy na rezervaci termínu v požadované agendě.
Samotné rezervování termínu není nijak složité. Rezervační systém je intuitivní a rezervaci lze učinit jak z počítače, tak i z mobilního telefonu či tabletu. Navíc rezervační systém automaticky odešle na zadaný e-mail potvrzení o rezervaci termínu, takže občan bude mít k dispozici písemnou informaci o termínu objednání a objednávkové číslo, které se v objednaný čas (s tolerancí +/- několika málo minut) zobrazí u příslušné přepážky na vyvolávací ceduli.
Samozřejmě se počítá i s tím, že zejména v počátku se k přepážkám dostaví občané, kteří se předem neobjednali. Pracovníci úřadu pak takové občany buď objednají na nový termín, nebo jejich záležitost, v případě, že to bude časově možné, přímo vyřídí v nejbližším volném termínu.
Rezervační systém je k dispozici neomezeně všem 24 hodin denně.